עיצוב הזמנות לחתונה

עומדים לעצב הזמנות לחתונה? מצוין!

כעת עליכם להתאים את פלטת הצבעים
 ובשביל זה אנחנו כאן! באנו לעזור.

כולנו יודעים כמה מייגע זה לסגור כל ספק וכמה זמן לוקח עד שמוצאים בית עסק ממנו מרוצים. אז אם יש לכם כבר תאריך לחתונה, אולם כבר יש, סיכוי טוב שאתם בדרך להיסגר גם על שאר הדברים כמו שמלת כלה, דיג'יי צלם וכדומה. 

כעת נותר לכם להתחיל להכין את ההזמנות לחתונה. ההזמנות צריכות להיות עם עיצוב ייחודי שייצג אתכם ואותו אתם תפיצו לכל האורחים שלכם.

עיצוב הזמנה לחתונה

במידה ואתם מעצבים הזמנה לחתונה יש לתת דגש למספר פרמטרים חשובים: גודל ההזמנה, סוג המעטפה, חומר הגלם עליו תודפס ההזמנה ועוד פרטים נוספים ורבים. בנוסף, עיצוב ההזמנה ופלטת הצבעים אותה תבחרו היא קריטית וחשובה. אז להלן כמה פרטים על פלטת עיצוב.

מה זה פלטת עיצוב?

כאשר מתחילים לעצב כל דבר, הדבר הראשון הוא לבחור באלו צבעים אנו נשתמש וליחס בין הצבעים ולבחירה זו יש שם: פלטת צבעים. כך לדוגמא תוכלו לבחור פלטת צבעים שמבוססת על גווני וורוד, לבן, ניוד, מנגד אפשר לבחור פלטת צבעים שמבוססת על זהב, בז' ושחור. 

כמו כן ניתן להשתמש בפלטות צבעים מורכבות יותר, עם חמישה צבעים ויותר. בדרך כלל כאשר מדובר בהזמנות לחתונה, הן ייעשו מפלטות צבעים סולידיות ולא רעשניות או מצועצעות.

פלטת צבעים עדינה להזמנה לחתונה

כדי להיות בטוחים שבחרתם את הצבעים המתאימים, תוכלו לבחור את הצבעים העדינים מתוך הפלטה. לדוגמא: סגנון של זהב, קרם עם קצת נגיעות של ורוד בהיר, ייצגו הזמנה קלאסית. זכרו, כדי להפוך את ההזמנה ליוקרתית יותר ניתן גם להוסיף כיתוב בצבע כהה (רצוי שחור).

פלטת צבעים יצירתית עבור הזמנות לחתונה

במידה ואתם רוצים הזמנה יצירתית, באפשרותכם לבחור פלטת צבעים קלאסית אשר מסובבת על צבעים צבעוניים ועכשוויים, כמו פסטל. צבעי פסטל יתנו לכל צבע אחר את היחס הראוי ומבלי שאחד ישאב את תשומת הלב של השני.

שיהיה רק בשמחות!

הזמנה לחתונה